Na slovenski trg je vstopil eden najhitreje rastočih evropskih “fintech” ponudnikov, Mollie, ki obljublja preprostejše upravljanje plačil in financ za podjetja vseh velikosti. Platforma omogoča celostno rešitev na enem mestu, od sprejemanja plačil do poročanja, usklajevanja, preprečevanja goljufij in celo financiranja.
Mollie slovenskim podjetjem omogoča sprejemanje najrazličnejših priljubljenih plačilnih metod, kot so Apple Pay, Google Pay, kreditne kartice in PayPal, obenem pa podpira tudi številne evropske lokalne rešitve. Tako podjetjem odpira vrata do tujih trgov in olajša čezmejno poslovanje.
Poleg širokega nabora storitev je pomembna tudi lokalna prilagoditev, celotna platforma je namreč na voljo v slovenščini, kar zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo.
“Veseli nas, da lahko izkušnjo Mollie pripeljemo tudi v Slovenijo, v dinamičen in perspektiven trg, ki se odlično ujema z našim poslanstvom. Z razširitvijo na slovenski trg bomo lahko nagovorili nove uporabnike in obstoječim partnerjem pomagali pri uresničevanju njihovih čezmejnih ciljev, tako pri vstopu na slovenski trg kot tudi pri širjenju iz Slovenije navzven,” je povedal Koen Köppen, izvršni direktor Mollie.
Dodaja, da lokalni pristop in preprosta rešitev Mollie uvrščata med ključne partnerje podjetij, ki želijo rasti.
Zaupanje tudi s strani slovenskih podjetij
Med podjetji, ki že uporabljajo Mollie, je tudi slovensko kozmetično podjetje Shine Brown d.o.o.. Direktor podjetja Rok Stifter poudarja, da jim je platforma močno poenostavila delo: “Kot slovensko podjetje z evropskimi ambicijami smo potrebovali plačilnega partnerja, ki razume vse pasti in posebnosti čezmejnega poslovanja. Mollie se je izkazal kot odlična izbira. Njihova podpora lokalnim plačilnim rešitvam po vsej Evropi – od vzhoda do zahoda – ter učinkovito upravljanje različnih valut sta nam močno olajšala delo. Še posebej dragoceno pa je, da imamo ob sebi skrbnika, ki razume tako naš lokalni trg kot širšo evropsko strategijo.”
Hitra integracija z e-trgovinskimi platformami
Mollie omogoča hitro in preprosto integracijo z vodilnimi platformami za spletno trgovino, kot so Shopify, WooCommerce, Magento, Shopware in PrestaShop. S tem se lahko podjetja bolj posvetijo svoji rasti, namesto da bi izgubljala čas z zapletenimi tehničnimi postopki.
V ozadju stoji močna ekipa več kot 850 zaposlenih, ki delujejo iz več evropskih središč, kot so Amsterdam, Gent, Lizbona, London, Milano in Pariz. Mollie danes zaupa že več kot 250.000 podjetij po vsej Evropi, z vstopom v Slovenijo pa nadaljuje svojo strategijo lokalne podpore in partnerstva s podjetji, ki želijo rasti doma in na tujem, poroča Maribor24.