Potem ko smo maja poročali o upadu dobička nizkocenovnika Ryanair, je ta v prvem četrtletju poslovnega leta, ki zajema obdobje od aprila do junija, dosegel izjemne rezultate. Čisti dobiček je znašal kar 820 milijonov evrov, kar je več kot dvakrat več kot v enakem obdobju lani. K rasti so najbolj prispevale višje cene vozovnic, ki jih je sicer spomladi napovedal že glavni izvršni direktor Michael O’Leary. Te so se v povprečju podražile za 21 odstotkov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Prihodki so v tem času poskočili za 20 odstotkov in dosegli 4,34 milijarde evrov, število potnikov pa se je povečalo za štiri odstotke. Ryanair je tako v treh mesecih prepeljal skoraj 58 milijonov ljudi. K večjemu povpraševanju pa so po navedbah podjetja prispevala tudi velikonočna potovanja.
Ohlajanje rasti in opozorila iz vodstva
Kljub močnemu začetku leta pa v družbi za prihodnje mesece napovedujejo bolj zadržano rast. Zaradi zamud pri dobavi naročenih letal Boeing naj ne bi dosegli enakega tempa povečanja števila potnikov kot doslej.
“S previdnostjo pričakujemo, da bomo v tem poslovnem letu lahko nadoknadili skoraj ves lanski sedemodstotni upad prodaje vozovnic. To bi lahko prineslo zmerno rast čistega dobička,” je ob predstavitvi rezultatov razkril O’Leary.
Ob tem je opozoril tudi na vse bolj nepredvidljivo globalno okolje. Kot ključne izzive je izpostavil ameriške uvozne carine, konflikte na Bližnjem vzhodu in v Ukrajini ter splošno geopolitično nestabilnost, ki bi lahko vplivala na prihodnje poslovanje podjetja.
Preberite tudi: Kdaj vam pripada vračilo denarja od letalskih kart in kaj lahko storite, če ga ne dobite?