Pomanjkanje kakovostne in preverjene ponudbe za hišne ljubljenčke na Ptuju in boleča izkušnja z lastnim kužkom sta bili iskra, ki je prižgala veliko vizijo. Mlada podjetnica Adriana Petrovič je dokazala, da lahko na temeljih osebne stiske zgradiš izjemno uspešen butični posel: Pet House SONNY danes navdušuje s premišljeno izbranimi izdelki in osebnim pristopom.
Skromni začetki
Kot nam je zaupala Adriana Petrovič, začetnica družinske tradicije, je trgovinico za male živali ustanovila iz več razlogov. “Zgodba naše družinske trgovinice Pet House SONNY se je začela iz več razlogov in navdihov.
Največji motivator je bil predvsem velik primanjkljaj kakovostne pasje in mačje ponudbe na Ptuju.
Spomnim se, kako sva s partnerjem za najinega prvega kužka pogosto brskala po policah ene izmed večjih verig trgovin za male živali – podjetja, ki je že približno zadnjih šest let v stečaju. Ponudba je bila izjemno skromna: barvni prigrizki, ki niso delovali naravno, podobno pa je veljalo tudi za hrano in igrače”, situacijo opiše Adriana.

Kot nadaljuje, je hitro ugotovila, da Ptuj nima prave trgovine, kjer bi lastniki brez skrbi kupovali za svoje štirinožne prijatelje.
“Ko sem takrat preletela spomine na trgovine, ki so na Ptuju nekoč obstajale in ki sem jih kot otrok rada obiskovala, sem ugotovila, da Ptuj nikoli ni imel prave trgovine, kjer bi se živaloljubci počutili toplo sprejete in kjer bi brez skrbi kupovali za svoje štirinožne prijatelje.
Manjkal je prostor, kjer si trgovec vzame čas, te povabi na posvet za tvoje specifične potrebe in kavico ter ti strokovno predstavi ponudbo in zna argumentirati njeno kakovost.

Oseben pristop
Pojasnjuje, da sama kot stranka takšen pristop izjemno ceni. “Rada nakupujem tam, kjer lahko zaupam, da je nekdo ponudbo temeljito preveril, preden jo je dal na police”
Adriana nadaljuje, da je za obstoj take trgovine prvič izvedela v Izoli. “Prijazne trgovke, skrbno izbrana ponudba, čas za vsakega kupca. Iz te in nekaj podobnih trgovinic sem črpala največ navdiha. Takrat jih v Sloveniji ni bilo veliko, še posebej ne na Štajerskem. Tako je želja po ustvarjanju nečesa podobnega vse bolj rasla. Navdih so bile podobne obstoječe, a zelo redke butične trgovine.
Motivacija ter dejstvo, da je Ptuju resnično manjkala kakovostna, zaupanja vredna trgovina z osebnim pristopom.
Pomemben del motivacije je bila tudi želja, da bi moja mami končno delala v okolju, kjer bo cenjena in se bo lepo počutila”, nam še zaupa sogovornica.

“Vsi ti elementi so pripeljali do tega, da smo z družino in podporo mojega čudovitega partnerja Matica v začetku leta 2019 odprli prvi Pet House SONNY na Ptuju.”, nadaljuje. V času covida pa so zaradi velikega povpraševanja odprli še spletno trgovino in drugo fizično trgovinico v Mariboru.
Izvor imena s čustvenim ozadjem
Ime Sonny nakazuje, da je v ozadju osebna žival. Adriano povprašamo, kdo je Sonny in kako je navdihnil visoke standarde trgovine.
“Sonny je bil najin prvi skupni kuža, prvi Bostonski terier. Žal je bil najin čas z njim zelo kratek – le slaba dva meseca, preden se je zaradi prirojenih zdravstvenih težav poslovil”, pove Adriana. “To je bil za naju velik šok in obenem težka lekcija na področju odgovornega nakupa živega bitja. Takrat sva bila prepričana, da sva domačo nalogo opravila dobro in kužka vzela iz odgovorne vzreje. A izkazalo se je, da ni bilo tako – in najslabše jo vedno odnesejo nedolžna bitja.”

Kasneje, pri Corniju in Zoomyju, Bostonskih terierjih, ki jima že dobrih osem let lepšata dneve, pa sta bila pri izbiri vzrediteljev mnogo bolj previdna. “Od prvega dne dalje se trudiva, da zanje skrbiva po najvišjih standardih – in enak pristop je temelj naše trgovine.“
Koncept virtualne kavice
Adriana opiše tudi koncept t. i. virtualne kavice, kar predstavlja posvet pred nakupom, hkrati pa je tudi praksa, ki jo že od prvega dne izvajajo v fizični trgovini. “Gre za to, da si za stranko vzamemo čas, ji svetujemo in ji dobro predstavimo ponudbo. Tako kot stranke lahko pridejo na posvet v trgovino, smo enako veseli, ko se lahko s spletno stranko pred nakupom slišimo in odgovorimo na vprašanja ter dvome”, pojasni.
“Danes veliko ljudi raje pošlje vprašanja v pisni obliki, kar je seveda v redu – tako lahko v miru odgovorimo bolj podrobno, kot bi morda preko telefona. Vseeno pa je telefonski pogovor najbližji osebnemu stiku, saj že iz tona in besed človek veliko začuti. Oba načina komunikacije pa sta nam seveda v veselje”, še pove.

Okolju prijazna ponudba
Adriana izpostavi, da je trg je preplavljen z najrazličnejšimi izdelki – od vrhunskih do takih, ki so zelo slabe kakovosti, slednjih pa je žal največ. “Največ naredimo z vztrajnim raziskovanjem. Vedno pravim, da je na trgovcu odgovornost, da od dobaviteljev ali proizvajalcev dobi jasne odgovore na vprašanja, kot so: Kakšno je poreklo sestavin?, Kje je izdelek proizveden?, Na kakšnih temperaturah se hrana obdeluje?. Če ni jasnih odgovorov, je to že prvi rdeči alarm.”
Preden skočiš v morje, se nauči plavati
Adriano še povprašamo, kaj bi svetovala podjetnikom, ki so šele na začetku svoje poti. “Sama sem svojo podjetniško pot začela pri 23. letih. Imela sem veliko podporo družine, a takrat sem imela le malo znanja. Veliko stvari smo počeli z napačnim pristopom, bili smo prehitri in premalo premišljeni“, poudari.

“Če bi lahko čas zavrtela nazaj, bi sledila načelu: preden skočiš v morje, se najprej nauči plavati. V praksi to pomeni: posvetuj se in izberi dobrega računovodjo, še preden se lotiš česar koli, spremljaj, vprašaj druge trgovce s podobnimi koncepti, pri odločitvah pa razmišljaj dolgoročno in se zavedaj, da je v podjetništvu veliko spremenljivk.”
Podpora strank je enako pomembna kot podpora družine
Podjetniki pogosto govorijo o podpori družine, partnerjev, sodelavcev in prijateljev. Adriana nam kot zaključno misel zaupa, da bi na tem mestu “Kot podjetnica rada izpostavila, da brez podpore naših čudovitih, navdihujočih strank ne bi šlo. Stranke nam pogosto povedo, da se k nam vračajo zaradi topline, uporabnih nasvetov, ker si za njih vzamemo čas in ker smo vse izdelke za njih “preštudirali” po dolgem in počez, preden smo jih postavili na police.”













