Pošta Slovenije v zadnjih dneh zaznava porast lažnih sporočil, ki prejemnike pozivajo k spremembi datuma dostave ali potrditvi pošiljke. Gre za poskuse spletnih prevar, s katerimi goljufi skušajo priti do osebnih in bančnih podatkov.
Kako prepoznati prevaro?
Sporočila pogosto zlorabljajo ime in podobo Pošte Slovenije ter vsebujejo povezave do lažnih spletnih strani. Na Pošti opozarjajo, naj uporabniki takšnih povezav ne odpirajo, na sporočila ne odgovarjajo in vanje nikoli ne vnašajo podatkov o plačilnih karticah. Sumljiva sporočila je najbolje takoj izbrisati.

Kako preveriti pravo pošiljko?
Če prejemniki res pričakujejo paket, lahko njegovo pristnost preverijo s sprejemno številko na spletni strani sledenje.posta.si ali v aplikaciji MojaPošta. Pošta Slovenije uradno komunicira izključno z naslovov z domeno @posta.si, tudi povezave v pristnih sporočilih vedno vodijo na domeno posta.si. Ob tem poudarjajo, da nikoli ne zahtevajo izključno predplačila poštnino ali odkupnino je vedno mogoče poravnati tudi ob prevzemu.
Žrtve spletnih prevar se lahko po pomoč obrnejo na nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT in prijavijo incident. Pošta Slovenije pa ob tem zagotavlja, da prevare nenehno spremlja in javnost sproti obvešča. Več o prevarah v imenu Pošte Slovenije, so sicer zapisali na svoji spletni strani.













