Aktualno

Ali bi turistične destinacije preživele brez Instagrama?

Turistične destinacije so mnogim ljudem znane predvsem skozi oči spletnih platform. V zadnjih letih je marsikateri turistični biser zaživel ravno zaradi prepoznavnosti, ki so mu jo prinesle objave na spletu.

Agencije opažajo: objave sprožijo val povpraševanja

Dan danes je skoraj da nujno, da se objavijo fotografije z našega dopustovanja. Morda gre za socialni aplavz, ki ga ljudje iščemo skozi objave, ali pa želimo dokazati, da smo tudi mi bili del nečesa, kar vsakodnevno videvamo na socialnih omrežjih. Konec koncev pa lahko razlog najdemo tudi drugje.

S vse pogostejšo uporabo družbenih omrežij se širijo tudi objave raznih turističnih biserov. Mnogo izmed njih je postalo priljubljenih in množično obiskanih ravno zaradi objav. Pri tem gre v največji meri za objave na Instagramu, ki prikazujejo idilično in popolno oblikovano destinacijo. S vprašanjem, ali tudi v turističnih agencijah opažajo rast priljubljenosti destinacij po objavah na spletu, smo se obrnili na Turistično agencijo Palmo. Preberite, kaj so nam zaupali.

Od skritih kotičkov do »must see« destinacij

“Objave in oglasi na družbenih omrežjih imajo zelo velik vpliv na zanimanje za določene destinacije. Velikokrat se zgodi, da se povpraševanja za destinacijo poveča po tem, ko se na Instagramu pojavi več vsebin, povezanih z njo. Uporabniki si danes destinacije ne predstavljajo več samo preko katalogov ali spletnih opisov, temveč jih doživljajo skozi fotografije, videe in osebne zgodbe popotnikov”, so sporočili s Palme.

Kot so še navedli, “opažamo tudi, da družbena omrežja ne vplivajo samo na zanimanje za »modne« destinacije, ampak pogosto ustvarijo povpraševanje po manj znanih krajih. Le-ti postanejo priljubljeni prav zaradi viralnih vsebin. Na koncu pa je za stranke še vedno zelo pomembno, da imajo ob sebi zaupanja vrednega organizatorja, ki jim pomaga pri vseh podrobnostih, saj je »lepa slika« šele začetek poti do nepozabnega potovanja.”

Razlog za izbiro destinacije

Na Palmi opažajo, da so spletne platforme, posebno v zadnjih letih ključen razlog, da so določene destinacije postale izjemno priljubljene. “Ko se neka destinacija začne pogosto pojavljati na Instagramu, Facebooku ali TikToku, zanimanje zanjo hitro naraste – pogosto opazimo neposredno povezavo med viralnimi objavami in porastom povpraševanja. Fotografije in osebne izkušnje ljudi ustvarijo občutek bližine in željo, da bi se tudi sami odpravili tja”, so sporočili.

Zanimivo je, da ta pojav ne velja le za že uveljavljene, »klasične« destinacije, temveč pogosto prav družbena omrežja iz anonimnosti potegnejo manj znane kraje, ki se nato čez noč spremenijo v »must see« točke.

Torej, ali bi turistične destinacije preživele brez Instagrama ali ne? Verjetno imamo odgovor. Najbolj oblegani in sezonsko obiskani kotički bodo zagotovo še naprej ostali priljubljeni med gosti. Tudi če bi se iz kakršnega koli razloga o njih prenehalo objavljati na spletu, bi med ljudmi še vedno veljali za priljubljene. Edina sprememba bi tako bilo manjše povpraševanje.

Delitve: