Leta 2002 je Ann Hiatt sedla nasproti Jeffu Bezosu in se soočila z vprašanji, ki so bila daleč od običajnih. Ustanovitelj podjetja Amazon in takratni izvršni direktor jo je namreč izzval z miselno nalogo in jo prosil, naj oceni število oken v Seattlu.
To ni bilo tipično vprašanje na razgovoru za službo, temveč preizkus njene analitične sposobnosti in sposobnosti reševanja problemov. Po poročanju CNBC pa je njen odgovor Bezosa navdušil.
Od števila ljudi v Seattlu do končne ocene števila oken
“Opisala sem, kako bi začela s številom ljudi v Seattlu, ki sem ga na srečo pravilno ocenila na približno 1 milijon, da bi mi bilo lažje računati,” je razkrila Hiattova. “Nato sem rekla, da bi vsak od njih imel dom, prevozno sredstvo in pisarno ali šolo, pri čemer bi vsi imeli okna. Zato sem predlagala, da bi ocena temeljila na povprečju teh oken.” Od tukaj dalje je bilo vse odvisno od matematike.
Z Bezosom sta raziskala po njenih besedah “vse možne scenarije” in s številkami polnila tablo, kar se je zdelo, kot da traja ure, a je po njenih besedah dejansko trajalo nekaj več kot 10 minut.
Bezos jo je nato vprašal o njenih poklicnih ciljih, na kar je Hiattova izrazila željo po nenehnem učenju in rasti. To je bil odgovor na drugo vprašanje na razgovodu, po katerem je še isti dan dobila službo.
“Podjetje, polno ambicioznih in strastnih ljudi”
Amazon se je izkazal za “podjetje, polno ambicioznih in strastnih ljudi,” se spominja Hiattova. “Želela sem biti kot oni in se naučiti, kar so znali.” Bezos ji je dodelil pisalno mizo, ki je bila le tri metre oddaljena od njegove.
Pomen prilagodljivosti in ambicioznosti pri poklicni rasti
Odpornosti, ambicioznost in pripravljenost za soočanje z izzivi so po njenem mnenju v dinamičnih podjetniških okoljih, kot je Amazon, bolj dragocene lastnosti kot specifične spretnosti.
“Potrebovala sem več let, da sem v celoti razumela, zakaj je Bezos tvegal zame in mi omogočil velik preboj. Obdal se je izključno z ljudmi, ki jih je moral zadrževati, ne pa potiskati naprej. Ustvaril je ekipo ljudi, ki so bili tako ambiciozni, ustvarjalni in odločni, da so nadomestili vse strokovno znanje, ki jim je manjkalo,” je še razkrila za CNBC.
Danes Hiattova te lekcije uporablja v svojem svetovalnem podjetju, kjer pomaga direktorjem po vsem svetu pri spodbujanju inovacij in vizionarskega vodenja. Njeno potovanje je dokaz moči odločnosti in prizadevanja za odličnost.