AktualnoPolitika

V Celju postavili most za 2 milijona evrov, a (še) ni varen za promet

Komisijski pregled novega kolesarskega mostu čez Savinjo na Špici v Celju je razkril pomanjkljivosti, ki ogrožajo varnost prometa. Zaradi tega Direkcija RS za infrastrukturo, kot naročnik projekta, mostu, vrednega več kot dva milijona evrov, še ni prevzela. Na direkciji so za STA pojasnili, da bo moral izvajalec napake odpraviti najkasneje do konca meseca.

Za popraviti in dopolniti še kar nekaj stvari

Most bo mogoče predati v uporabo šele, ko bo podjetje Voc iz Celja, ki vodi gradbena dela, odpravilo ugotovljene napake, povezane z varnostjo, in ko bo nadzornik potrdil njihovo ustrezno izvedbo, so poudarili na direkciji. Po njihovih navedbah bo treba popraviti zgornji ustroj kolesarske steze in dokončati montažo mrežne ograje na mostu. Prav tako je treba zaključiti postavitev lesenih varnostnih ograj na obeh straneh, kot to določa projektna dokumentacija.

Prvotno so načrtovali, da bodo dela zaključena do konca letošnjega maja. Gradnja se je sicer pričela novembra lani.

Tudi talne označbe na mostu je treba dokončati, na obeh straneh mostu namestiti stebriček, na začetku kolesarske povezave na stičišču z lokalno cesto asfaltirati priključek v dolžini pet metrov in širini 3,5 metra, klopi za počitek prestaviti za približno en meter od kolesarske steze in dodati peščeno granulacijo ter urediti prometno signalizacijo in opremo.

Investicija ocenjena na 2,36 milijona evrov

Primer celjskega mostu spominja na zaplete v Slovenj Gradcu, kjer so postavili tri lesene kolesarske mostove, ki pa zaradi napačnega naklona, spolzkosti in neustreznih ograj niso uporabni. Še vedno so zaprti, čakajo na sanacijo ali rušenje, občina pa je lani vložila tožbo proti dvema projektantskima podjetjema.

Vrednost investicije v novi most, ki je dolg 80 metrov, je ocenjena na 2,36 milijona evrov. Most je del kolesarske povezave Celje-Žalec, vredne skupaj 4,46 milijona evrov.

Na Mestni občini Celje sicer verjamejo, da bo 10,8 kilometra dolga kolesarska povezava prispevala k izboljšanju pogojev za kolesarje in večji prometni varnosti. Obenem pričakujejo, da bo spodbujala trajnostno mobilnost, zdrave življenjske navade in turizem, zlasti v povezavi z načrtovanim projektom Zelena cona v Medlogu.

 

 

 

 

Delitve: