Aktualno

Začela se je širitev štajerske avtocestne vpadnice v Ljubljano, promet do 2027 pod omejitvami

Na štajerski avtocesti med Domžalami in Šentjakobom so danes začeli obsežen gradbeni projekt, ki bo eno najbolj obremenjenih prometnih žil proti Ljubljani spremenil v šestpasovnico. Dela, vredna skoraj 99 milijonov evrov, naj bi bila zaključena konec leta 2027, promet pa bo v tem času potekal po dveh pasovih v vsako smer.

V prvi fazi bodo delavci odstranili zeleni pas, ki bo nadomeščen z betonskimi ločilnimi bloki, promet pa bo do decembra tekel po zoženih pasovih. Na območju zapore bodo hitrosti omejene na 60 oziroma 80 kilometrov na uro. Pozimi večjih posegov ne načrtujejo, spomladi pa bo sledila širitev vozišča z ukinitvijo odstavnega pasu.

Najbolj sodoben odsek v državi: V ospredju pretočnost in varnost

Po načrtih bodo vozišča na vsaki strani razširjena za meter in pol, zamenjana bo konstrukcija ceste, preurejena bosta priključka Šentjakob in Sneberje, postavljenih bo več deset portalov za signalizacijo in nadzor. Na vsakem vozišču bodo trije vozni pasovi: levi in sredinski z omejitvijo 130 km/h ter desni z omejitvijo 110 km/h. Dars ob tem obljublja tudi protihrupno zaščito in dodatne okoljske ukrepe.

Predsednik uprave Darsa Andrej Ribič poudarja, da širitev cilja predvsem na večjo varnost in pretočnost prometa, saj gre za enega najbolj kritičnih avtocestnih odsekov. Po njegovih besedah bo odsek po prenovi najsodobnejši v Sloveniji, a opozarja, da bodo ozka grla ostala na ljubljanski obvoznici. Zato se Dars že pripravlja tudi na podobne projekte na primorski vpadnici in zahodni obvoznici.

Delitve: