Gospodarstvo

Zahodna obvoznica v Mariboru dobila zeleno luč, gradnja se začenja še junija

Gradnja dolgo pričakovane mariborske zahodne obvoznice se bo po dolgih letih vendarle začela. Kot je danes potrdil mariborski župan Saša Arsenovič, je občina pridobila gradbeno dovoljenje za prvi del prve etape obvoznice, dolg približno 400 metrov.

“Imamo pridobljeno gradbeno dovoljenje in zagotovilo, da bo uvedba v delo še v mesecu juniju. Upam, da kmalu zaropočejo stroji in da dobimo to, kar čakamo že dolgo,” je povedal Arsenovič.

20 milijonov za prvo etapo

Gradnjo prve etape, ki poteka od Streliške do Kardeljeve ceste in je ocenjena na okoli 20 milijonov evrov, so zaupali izbranemu izvajalcu že pred dvema letoma. Župan je ob tem poudaril, da država aktivno rešuje odprta vprašanja z lastniki zemljišč in da si prizadeva, da bi lahko z deli za drugi del prve etape nadaljevali nemoteno.

Na Direkciji RS za infrastrukturo so za STA aprila pojasnili, da so bila za nadaljevanje prve etape (v dolžini okoli 800 metrov) že pridobljena vsa strokovna mnenja, a ne še vsa zemljišča: “Poteka več postopkov omejitve lastninske pravice oz. razlastitve, o katerih bo odločeno predvidoma do poletja. Ko bo izkazana pravica graditi, bo za drugi del prve etape vloga za izdajo gradbenega dovoljenja popolna in bo lahko upravni organ, ministrstvo za naravne vire in prostor, odločal,” so takrat sporočili z direkcije.

Župan Arsenovič je ob tem izpostavil, da bo vlada potrebne postopke za umeščanje nadaljevanja obvoznice speljala še pred parlamentarnimi počitnicami. “Vlada bo tudi sprejela potrebne ukrepe še pred parlamentarnimi počitnicami za umeščanje druge in tretje etape, torej tistega daljšega dela, ki bo zaobšel nam neljubo križišče v Hočah,” je napovedal.

Trasa: med Pohorjem, industrijo in avtocesto

Po končani prvi etapi do Kardeljeve ceste bo sledila gradnja celotne trase do avtocestnega priključka v Slivnici. Trasa bo dolga približno 4,3 kilometra in bo potekala južno od Razvanjskega potoka, pod obronki Pohorja. Po križanju z Razvanjsko cesto pri Betnavskem dvorcu se bo usmerila proti jugu in nato med Razvanjem ter Tržaško cesto nadaljevala po energetskem koridorju.

Viadukt bo povezoval severni del poslovne cone s področjem Bohove. Nato bo cesta prečkala še železniško progo Pragersko–Maribor in se priključila na avtocesto med Rogozo in Ptujsko cesto.

Delitve: