Hrvaška turistična scena dobiva novo digitalno orodje. Do konca leta naj bi na trg prišla platforma Livvi.io, ki želi postati domača alternativa Booking.com in Airbnb, a z bistveno nižjimi provizijami za gostitelje.

Nižje provizije in večji zaslužki za gostitelje
Projekt razvija podjetje MonkeyMedia, financiran pa je tudi iz evropskih sredstev, in sicer v višini več kot 130.000 evrov. Hrvaški mediji poročajo, da bo glavni adut platforme prav občutno nižji strošek za ponudnike nastanitev.
Direktor start-upa Lovro Tovernić poudarja, da ne gre le za še eno aplikacijo: “Gostitelji si zaslužijo obdržati večino zaslužka, ne pa ga prepustiti posrednikom, ki zgolj prenašajo rezervacije.”
Za razliko od platform, kjer provizije pogosto znašajo 15 do 20 odstotkov, bo Livvi.io gostiteljem zaračunal le dva odstotka. Osnovna uporaba bo brezplačna, dodatna orodja (od analitike do dinamičnega določanja cen in avtomatiziranega marketinga) pa bodo na voljo v naročniških paketih.
Pametne funkcije in širitev v tujino
Posebnost nove platforme bo tudi vgrajena umetna inteligenca, ki naj bi gostiteljem pomagala pri upravljanju namestitev, komunikaciji z gosti in optimizaciji cen. Hrvaški turistični strokovnjaki za Novac.hr pojasnjujejo, da bi lahko tak pristop precej zmanjšal stroške manjših ponudnikov, ki so zaradi visokih provizij pogosto v podrejenem položaju.
Livvi.io naj bi zaživel konec decembra. Najprej bo na voljo za hrvaški trg, nato pa načrtujejo širitev v Italijo, Španijo in na Portugalsko. Hrvaški mediji navajajo tudi, da bo aplikacija podpirala integracijo z obstoječimi sistemi prijave gostov, kar bi lahko dodatno zmanjšalo birokracijo.
Če bo platformi uspelo prepričati dovolj gostiteljev, bi lahko prvič po dolgem času resno posegla v prostor, kjer trenutno kraljujeta Booking in Airbnb.













