Na 34. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) so v četrtek zvečer razglasili nagrajence. Kot agencija leta je slavila agencija Shift, najuspešnejša znamka leta pa je postala Mastercard Slovenija, so sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). Prvega dne festivala se je udeležilo več kot 1300 ljudi.
Priznanje za najboljši produkcijski hiši filmskih oglasov so podelili Just A Corpse in Instant, naziv najboljše produkcijske hiše radijskih in zvočnih oglasov pa je pripadel Zavodu Radio Študent.
Osebnost leta Sašo Dimitrievski
Naziv oglaševalska osebnost leta je prejel partner in član uprave skupine Pristop Sašo Dimitrievski, oglaševalec leta 2024 pa je postalo podjetje Mastercard Slovenija.
Zmagovalca natečaja za Mlade kreativce, ki bosta potovala na tekmovanje Young Lions v Cannes, sta Teja Medvešček in Lovro Frece.
Podelil so tudi dve veliki nagradi, 27 zlatih in 43 srebrnih nagrad. Veliki nagradi sta prejeli kampanja Geste vključenosti/Finančno opismenjevanje, ki jo je za podjetje Mastercard Slovenija ustvarila agencija Povem, in kampanja Ali tveganje živi na vašem naslovu?, ki je delo agencija Herman&partnerji za Zavarovalnico Triglav, so še sporočili iz oglaševalske zbornice.
SOF, ki se zaključuje danes, tradicionalno organizira SOZ. Letos je poudarek na družbenih temah, kreativnih pristopih in tehnoloških vpogledih.