Trgovska veriga Action, znana po poceni izdelkih za dom, kot so čistila, sveče, igrače, prigrizki in podobno, se bo prihodnje leto razširila v Slovenijo in Hrvaško. Podobno kot Tedi, ki je pri nas že uveljavljen, ponuja Action večino izdelkov po ceni nižji od dveh evrov.
Nizke cene in visoki prihodki
Podjetje ima že več kot 3000 trgovin v 13 državah in hitro raste – lani so jih odprli kar 352, zdaj pa ciljajo na tempo ene nove trgovine na dan. Vsak teden jih obišče skoraj 20 milijonov kupcev.
Dve tretjini njegovih izdelkov stane, kot navajajo na uradni spletni strani verige, manj kot dva evra.
Kljub nizkim cenam ustvarjajo visoke prihodke: lani so zabeležili 13,8 milijarde evrov prihodkov in več kot 2 milijardi evrov dobička pred amortizacijo. Podjetje je bilo v Sloveniji registrirano že maja lani z osnovnim kapitalom dveh milijonov evrov, enaka vsota pa je vpisana tudi na Hrvaškem, kjer širitev načrtujejo v začetku leta 2026.